poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wstęp ; )


Witam wszystkich na moim pierwszym blogu poświęconemu One Direction ! ;3 Jak każda Directionerka pewnie się domyślacie, że marzę o tym żeby ich spotkać... często jak mi się nudzi to wymyślam sobie różne historie z udziałem 1D . Ostatnio jak jechałam w góry z rodzicami też właśnie tak robiłam . Sama nie wiedziałam że opiszę wam to moje opowiadanie na blogu, ale dostałam takiej weny podczas jazdy samochodem,że zapisałam wszystko w telefonie . Jest tam już około 5 rozdziałów . Gdy znajdę wolny czas postaram się wam te wszystkie rozdziały tutaj napisać, a gdy już napiszę to wszystko co mam w telefonie, to wymyślę kolejne, bo naprawdę mam dużo pomysłów jak może się ta wymyślona historia skończyć ; ) Mam nadzieje że dzisiaj uda mi się napisać 1 rozdział . Troche nie ogarniam tego bloga, co i jak, więc może sie wam na razie wydawać troche nudy i smutny, ale postaram się później dodać jakieś obrazki żeby było tu bardziej kolorowo . Życzę miłego czytania ! : ))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz